درباره خان بابا

 
 شرکت کشت و صنعت مهرگوشت خان بابا در زمینه تولید گوشت گرم و منجمد بره درجه یک، گوساله درجه یک و شترمرغ زیر نظر مستقیم اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با بهره‌مندی از حضور دائم مسئول فنی- بهداشتی فعالیت می کند.
 
این شرکت از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را در زمینه تولید گوشت گرم و منجمد در محل فعلی کارخانه آغاز کرده است.
 
شرکت مهرگوشت خان بابا، در زمینی به وسعت ۵۰۰۰ متر مربع با ۲۷۰۰ مترمربع زیربنا در فاز دوم شهرک صنعتی سروشبادران، خیابان نیلوفر، نبش بن‌بست نگار واقع است و با همکاری نزدیک به ۲۰۰ نفر پرسنل از ظرفیت تولید روزانه ۶ تن بسته‌بندی گوشت گرم و منجمد برخوردار است.
 
شرکت مهرگوشت خان بابا، با پرسنل کارآزموده، دربرگیرنده کلیه امکانات و تجهیزات لازم جهت قطعه‌بندی، بسته‌بندی، انجماد، نگهداری و حمل گوشت تولیدی می‌باشد و آمادگی خود را جهت تامین نیاز گوشت قرمز کلیه نهادهای دولتی و غیردولتی، شرکت‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، تعاونی‌های مصرف محلی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تالارها و … اعلام می‌کند.
 
تولیدات شرکت مهرگوشت خان‌بابا شامل گوشت بره درجه یک، گوشت گوساله درجه یک، و گوشت شترمرغ طبق سفارش مشتری به صورت گرم (لاشه کامل، قطعات یا بسته‌بندی ظرفی)  جهت مراکز عمده مصرف یا مصرف خانوار و همچنین به صورت منجمد با بسته‌بندی کارتنی با ماندگاری طولانی و طبق ضوابط بهداشتی می‌باشد و با گواهی حمل بهداشتی به مقصد مصرف کننده حمل می‌شود.
 
شرکت مهرگوشت خان بابا، ضمن دعوت از کارشناسان مراکز سفارش دهنده برای بازدید از خط تولید شرکت، آمادگی خود را جهت انعقاد قرارداد فروش محصولات این شرکت، متناسب با اعلام نیاز و شرایط مورد نظر سفارش‌دهنده اعلام می‌نماید.
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر برای همکاری با شرکت مهرگوشت خان بابا و سفارش تولیدات آن می توانید با شماره های 02138553370 یا 09133141669 تماس بگیرید.

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on google
Share on email